skip to Main Content
0735 005 005 office[at]videochatjobs.ro
STUDIO VIDEOCHAT BUCUREȘTI
Beauty Sleep, 12 Sfaturi De îngrijire A Pielii Peste Noapte Care Funcționează
Articole Recomandate Angajări

Beauty sleep, 12 sfaturi de îngrijire a pielii peste noapte care funcționează. O noapte bună de odihnă este ca și cum ai bea din fântâna tinereții.

Un model videochat știe cât de important este un beauty sleep

Beauty sleep-ul îți oferă procesul de regenerare de care ai nevoie pentru a te trezi strălucitoare. Pentru un model videochat la acest studio videochat București imaginea este importantă.

Pielea ta lucrează pentru a se proteja de mulți factori externi pe parcursul zilei. Aceasta trece pe un “mod de recuperare” în timpul nopții. Procesul de regenerare este de până la de trei ori mai rapid decât în timpul zilei.

În special, în piele se observă o creștere a hGH-ului (hormonul de creștere uman) în ciclul de somn, noaptea. Eliberarea de hGH ajută la reconstruirea țesuturilor corpului. Stimulează creșterea producției de celule pentru a le înlocui pe cele care au fost deteriorate pe parcursul zilei.

Chiar și într-un studio videochat pielea ta are de suferit. De exemplu, makeup-ul sau diverse autobronzante lasă “urme”pe chipul tău. Acesta va avea nevoie de recuperare pentru o nouă zi de job.

Beauty sleep-ul este la fel de util pe cât ți-l permiți. Motiv pentru care este important să implementezi cele mai bune practici. De la produse benefice pentru piele până la ajutoare auxiliare pentru somn.

Astfel, o să te poți trezi cu o strălucire, din cap până în picioare.

1. Curăță de două ori

Indiferent dacă porți machiaj sau nu, o curățare minuțioasă a feței este esențială seara. Va elimina murdăria, poluarea, acumularea de celule moarte, excesul de sebum. Inclusiv acel machiaj perfect pregătit pentru videochat.

Niciodată nu trebuie să te culci cu fața necurățată. Toate aceste impurități vor sta pe pielea ta. În consecință, se înfundă porii, declanșând inflamații și perturbând microbiomul pielii tale.

Curățarea dublă a pielii este o metodă prin care cureți mai întâi cu o spălare pe bază de uleiuri. Urmează apoi o soluție blândă pe bază de apă. Uleiul este cea mai bună metodă de curățare pe care am găsit-o vreodată.

Apoi, poți trece la un demachiant pe bază de apă, în funcție de nevoile tale. Dacă rămâi cu o senzație de uscăciune, ia  în considerare produse care au ingrediente “liniștitoare” suplimentare. De exemplu, trandafir sau aloe vera.

Dacă, din contră, pielea ta are tendința de a fi uleioasă, ia în considerare produse cu mai mulți exfolianți.

2. Beauty sleep cu produse mai “grele” și mai “puternice”

Te-ai întrebat vreodată de ce se pune un accent atât de mare pe diferența dintre cele două rutine? Pe cea nocturnă și din timpul zilei? Răspunsul este următorul: pielea este mai permeabilă noaptea.

Ceea ce înseamnă că este mai receptivă la produsele de îngrijire a pielii. Cu toate acestea, asta înseamnă că pielea ta pierde și o hidratare semnificativă în timp ce dormi.

Dorești să profiți la maxim de beauty sleep-ul tău, la fel ca celelalte modele non nud? Ia în considerare folosirea produselor tale mai puternice, seara. De exemplu, aplică un hidratant mai greu, mai ocluziv, pentru a sigila totul.

Așadar, pe măsură ce îți pregătești linia de seară, să presupunem că ți-ai spălat bine fața. Apoi, trebuie să aplici serul sau tratamentul ales. Majoritatea experților în îngrijirea pielii recomandă retinol sau Bakuchiol.

Este standardul “de aur” pentru oricine are acnee sau peste 30 de ani. În general, retinolul ajută la strălucirea pielii, prin exfolierea la nivel celular. Tratamentul duce la o piele nouă, strălucitoare și mai fină, perfectă în fața unui webcam.

Nu numai că ajută la prevenirea ridurilor noi, ci și la netezirea liniilor fine și a ridurilor deja existente. De asemenea, ajută la reglarea pielii uleioase și la minimizarea erupțiilor. Toate aceste calități nu sunt suficiente pentru tine?

Află că retinolul se dovedește că estompează petele de vârstă, de soare și hiperpigmentare. Bakuchiol-ul este alternativa naturală care s-a dovedit a avea aceleași efecte asupra pielii, fără iritare.

Apelează la folosirea unor antioxidanți

De asemenea, se recomandă și folosirea unor antioxidanți. Ceaiul verde, vitamina C, morcovul și astaxantina sunt ingredientele preferate. Fetele dintr-un videochat non nud folosesc asemenea produse, suma de bani necesară nefiind o problemă.

Este important să aplici antioxidanții în timpul zilei, pentru a-ți proteja pielea de radicalii liberi. Noaptea, aceste ingrediente pot ajuta de fapt la repararea daunelor produse în timpul zilei.

În cele din urmă, completează tratamentul cu un ulei ocluziv sau o cremă pentru a sigila hidratarea. Poți alege un ulei mai greu noaptea, în comparație cu produsele mai ușoare de dimineață. Acestea acționează mai bine sub machiaj.

Uleiurile sau cremele mai “grele” îți vor ajuta pielea să facă față pierderilor trans-epidermice de apă. Sau atunci când umiditatea se evaporă din epidermă.

3. Seara este momentul perfect pentru un mini spa

Este vorba mai puțin despre biologia pielii și mai mult despre logistică. Șansele sunt că ai mai mult timp seara să te relaxezi puțin după o zi la video chat. Folosește-ți momentele de rezervă înainte de culcare pentru a-ți răsfăța pielea cu tratamente suplimentare.

Poți face o baie relaxantă și să aplici o mască de față pe bază de argilă. Astfel, poți atrage orice impurități din ziua respectivă. În acest mod, te asiguri că pielea este curată înainte de culcare.

Poți chiar să mergi cu un pas mai departe în procesul tău de beauty sleep. Aplică o mască de dormit foarte groasă o dată pe săptămână pentru a hidrata cu adevărat pielea uscată. Poți să aplici o mască de față pe bază de acid hialuronic.

Ar trebui să te ajute să îți hrănești și să îți hidratezi pielea peste noapte.

4. Folosește o terapie pe bază de lumină

Această terapie ușoară de beauty sleep devine din ce în ce mai populară. Lumina roșie ajută la stimularea mitocondriilor, puterea celulelor, în pielea ta. Acestea ajută la repararea daunelor oxidative. Ceea ce duce la o piele mai fermă.

Cercetările confirmă acest lucru. Pacienții unui studiu au primit terapie cu lumină roșie pe fața lor de două ori pe săptămână. După un total de 30 de sesiuni, au prezentat un ten mult îmbunătățit.

Tonusul pielii, netezimea și densitatea colagenului, toate acestea au fost măsurate cu un test ultrasonografic. Dar de ce să folosești această lumină specială, seara? Ei bine, terapia cu lumină roșie nu este doar pentru piele.

Studiile au arătat că lumina roșie îmbunătățește de fapt calitatea generală a somnului. Un grup restrâns de femei a primit 30 de minute de terapie cu lumină roșie în fiecare noapte.

Experimentul s-a derulat pe perioada a două săptămâni. Cercetătorii au remarcat că tulburările de somn au fost reduse semnificativ, în comparație cu grupul placebo.

5. Apelează la suplimente care sprijină beauty sleep-ul tău

Să vorbim acum despre importanța magneziului și rolul său benefic, nerecunoscut, în somn. Și în sănătatea unui model video chat, în general.

Magneziul joacă un rol în susținerea somnului profund și restaurator. Menținerea nivelurilor sănătoase de GABA, un neurotransmițător, susține relaxarea și o odihnă bună peste noapte.

Cercetările indică faptul că magneziul poate promova un somn de calitate. În special persoanelor cu un somn precar. Nu poți să aplici la secținea de angajări videochat și să te prezinți la un interviu pe jumătate adormită.

De asemenea, nu poți să oferi servicii la standarde înalte dacă nu ești odihnită în mod corespunzător. Clienții din acest București videochat studio vor să converseze cu persoane fresh și gata de acțiune.

6. Creează o rutină înaine de culcare

Cu o oră până la culcare, asigură-te că încăperea este curată și ordonată. Aprinde niște lumânări pentru a te relaxa. Poți da cu un spray pe pernă și pe cearșafuri. De asemenea, poți să aplici câteva picături de ulei de lavandă pe pernă.

Toate aceste mici trucuri ar trebui să te ajute să adormi.

Importanța acestei rutine este crucială. A avea o rutină nocturnă este o formă de îngrijire de sine. Poate ajuta la calmarea corpului și pregătirea pentru somn.

A dormi adecvat este foarte important pentru sănătatea pielii și pentru o strălucire naturală. Mai ales pe măsură ce îmbătrânești. HGH este eliberat în timpul somnului adânc, astfel încât este important să dormi suficient.

O altă moleculă importantă este eliberată în timpul somnului: melatonina. Acesta este unul dintre cei mai puternici antioxidanți pe care corpul nostru îi produce în mod natural.

Stresul și anxietatea pot afecta beauty sleep-ul tău

Ești stresată sau îți schimbi programul de somn tot timpul? Te confrunți cu probleme de anxietate care îți dau bătăi de cap? A rămâne într-un somn adânc poate fi greu de realizat.

Acest lucru duce la un timp mai mic pentru regenerarea pielii.

De asemenea, avem cea mai mare activitate celulară în piele în timp ce dormim. Asta înseamnă că toată “reparația” de colagen și activitatea antioxidantă se întâmplă când dormim.

Cu alte cuvinte, este important să te pregătești cât mai bine pentru somn. De exemplu, crearea unei rutine de culcare și respectarea aceluiași program de somn. Astfel, șansele de a obține acea strălucire superbă cresc exponențial.

Tot în acest domeniu se remarcă și importanța de a pune telefonul de-o parte. Desigur, lumina albastră a telefonului a fost studiată pe scară largă. Cercetările arată că aceasta produce ravagii în ritmul nostru circadian.

Spre deosebire de smartphone-uri, mintea și corpul nostru nu pot porni și opri atât de ușor. Au nevoie de timp pentru tranziția lentă spre somn. Lasă-ți telefonul deoparte mai devreme decât o faci în mod normal.

Facebook-ul poate să mai aștepte până în ziua următoare.

Deschide o carte, prepară o ceașcă relaxantă de ceai și aplică uleiuri esențiale calmante. Toate acestea te vor ajuta să te calmezi și să “cazi” într-un somn adânc, odihnitor.

7. Bea apă înainte de culcare

A bea multă apă peste zi este esențial și pentru o piele strălucitoare. Opt pahare de apă pe zi înseamnă doi litri de apă care trebuie consumați. Aceasta este cantitatea recomandată pentru a te asigura că ești hidratată corespunzător.

Acest aport îți va lăsa pielea mult mai strălucitoare și mai sănătoasă. Acest obicei îți va menține pielea hidratată în timp ce dormi, așa cum am explicat anterior. Pierzi apă prin piele în timp ce dormi.

Cercetările arată că a bea suficientă apă îți va crește de fapt grosimea cutanată.

8. Folosește o pernă din mătase pentru beauty sleep-ul tău

Par luxoase și fashion. Se simt luxoase. Iar pielea ta va culege beneficiile acestui lux. Pernele din mătase sunt o opțiune excelentă pentru pielea sensibilă.

Te ajută să eviți aspectul iritat, cauzat de bumbacul tradițional, care apare de dimineață. De asemenea, sunt mai bune pentru a păstra acele produse pentru piele de peste noapte, pe față.

Spre deosebire de bumbac, care poate atrage umezeala din piele, mătasea tinde să o respingă.

9. Folosește zgomotul alb sau roz

Poate că trebuie să dormi lângă o stradă aglomerată sau nu poți adormi într-o liniște totală. Un producător de zgomot este un instrument excelent pentru a adormi.

S-a dovedit că zgomotul alb și cel roz îmbunătățesc calitatea somnului. În termeni de rezultate și gestionarea timpului, un somn odihnitor este esențial.

10. Utilizează un purificator de aer

Un purificator de aer de casă este o modalitate excelentă de a menține un aspect sănătos. Vrei cele mai bune rezultate? Poți să alegi un purificator modern de aer cu înaltă eficiență de particule (HEPA).

Îți protejezi pielea de aerisirea ineficientă. Poluarea din aerul liber, substanțele iritante din interior, materialele sintetice. Substanțele chimice de uz casnic, acarienii de praf și multe altele.

Astfel, limitezi ca toate aceste particule în flux liber să îți penetreze pielea. Acest lucru ajută la încetinirea procesului de îmbătrânire. De asemenea, îmbunătățește tonusul pielii, reduce erupțiile, uscăciunea și ajută la vindecarea acneei.

11. Experimentează cu uleiuri esențiale

Uleiurile esențiale sunt o modalitate excelentă de a stimula beauty sleep-ul tău. Astfel, o să te trezești cu o strălucire proaspătă. Uleiul esențial de lavandă, de exemplu, îmbunătățește calitatea somnului.

De asemenea, atenuează simptomele asociate cu condițiile de nesomn și neliniște. Aplică picături pe pernă, amestecă într-o cremă, combină cu apă sau folosește-o într-un difuzor.

Difuzarea înainte de culcare este o modalitate excelentă de a pregăti “terenul” pentru o odihnă eficientă. Inhalarea uleiurilor esențiale a fost studiată ca fiind o alternativă sigură la produsele farmaceutice.

Mai ales pentru unele “lupte” cu somnul.

De exemplu, valeriana este folosită de medici pentru a promova un somn odihnitor. Și gestionarea stresului, prin încurajarea relaxării, se realizează cu ajutorul acestui produs. S-a raportat că lavanda induce relaxare prin reducerea tensiunii nervoase și calmarea nervilor.

Puteți utiliza și un difuzor cu ultrasunete. Sunt proiectate pentru a vă îmbogăți aerul cu puterea uleiurilor esențiale. Difuzoarele cu ultrasunete te pot ajuta să te calmezi și să te odihnești. Pur și simplu umpli rezervorul, adaugi un amestec relaxant, îl pornești și respiri adânc.

12. Dormitul pe spate este benefic pentru beauty sleep-ul tău

Reglarea pozițiilor de somn poate afecta totul. De la dureri de spate până la afecțiuni respiratorii. Consultă-te cu medicul tău sau cu specialistul în somn pentru a găsi cea mai benefică poziție pentru tine.

Există o mulțime de cercetări care să susțină acest lucru. Un studiu din 2016 a identificat un set de riduri care se formează doar din somn. Nu sunt linii de expresie sau de zâmbet cauzate de mișcarea repetată a feței, în timp.

Acestea sunt riduri formate exclusiv de poziția din timpul somnului. În conformitate cu cei mai mulți dermatologi și experți în somn, poziția pe spate e cea mai indicată.

Concluzie

Dorești să te trezești cu un ten strălucitor și bine odihnit? Trebuie să acorzi prioritate igienei sănătoase a somnului. De acolo poți maximiza beneficiile pentru piele, folosind produsele potrivite.

Dacă ești gravidă, alăptezi sau iei anumite medicamente, consultă un medic specialist. Ia măsurile preventive înainte de a începe o rutină suplimentară. Este întotdeauna optim să te consulți cu un furnizor de servicii medicale.

Ține cont de ce suplimente sunt potrivite pentru tenul tău.

This Post Has 0 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back To Top