skip to Main Content
0735 005 005 office[at]videochatjobs.ro
STUDIO VIDEOCHAT BUCUREȘTI
Colagen, Când Tenul Unui Model Videochat Are Nevoie De Ajutor Profesionist
Articole Recomandate Angajări

Colagen, când tenul unui model videochat are nevoie de ajutor profesionist. Colagenul este un element crucial al pielii tale, oferind un aspect tineresc.

Colagenul ne ține literalmente împreună. Constituie 30% din proteinele corpului și 70% din proteina pielii. Cauza nr. 1 a îmbătrânirii pielii este reprezentată de pierderea colagenului.

Dar cum scade producția de colagen a corpului nostru? Există câteva motive. Unele sunt sub controlul tău, iar altele nu.

În acest articol de pe blog am adunat principalii factorii care îți consumă nivelul de colagen. În plus, îți spunem ce poți face pentru a-l susține în mod natural:

1. Vârsta și nivelul de colagen

Producția de colagen începe să scadă în corpurile majorității oamenilor din perioada sfârșitului adolescenței. În cel mai fericit caz, la începutul anilor 20. Nivelul de colagen scade cu aproximativ 1% pe an.

Vârsta exactă la care începe acest proces este diferită pentru toată lumea.

Indiferent de situație, procesul este inevitabil și, din păcate, în afara controlului unui model video chat. Corpurile noastre echilibrează întotdeauna producția de colagen și degradarea.

Când suntem tineri, corpurile noastre produc mai mult colagen decât pierdem. Acest echilibru se schimbă, odată cu vârsta, deoarece regenerarea țesuturilor scade.

2. Daunele provocate de razele UV

Există o legătură dovedită între deteriorarea provocată de razele UV și pierderea de colagen. Un studiu a expus colagenul la lumina UV. S-a constatat că a existat ulterior o “scădere semnificativă” a structurii colagenului.

Razele UV afectează colagenul prin “diferite mecanisme”. Inclusiv deteriorarea ADN-ului asupra celulelor care produc colagen. De asemenea, afectează și producerea de radicali liberi, care pot deteriora direct nivelul de colagen.

3. Fumatul poate fi dăunător pentru nivelul de colagen

Probabil ai auzit până acum că fumatul nu este bun pentru tine, cauzând îmbătrânirea prematură. Principalul motiv pentru care se întâmplă acest lucru este că dăunează direct colagenului.

De fapt, fumatul este cel mai mare dușman care afectează colagenul. Fumatul scade cantitatea de oxigen livrată țesuturilor. Prin urmare, țesutul nu se poate regenera, existând un risc mai mare să se deterioreze și să moară.

Toate aceste daune pot duce la riduri premature. Un studiu realizat pe gemeni a constatat că fumătorii aveau mai multe riduri decât frații lor ce nu fumau.

4. Dietele care declanșează inflamația

Inflamarea este unul dintre principalii dușmani ai oricărui țesut. Iar țesuturile conective alimentate de colagen nu fac excepție. Dietele inflamatorii includ adesea planuri alimentare cu un conținut ridicat de zahăr.

Tot aici putem adăuga și carbohidrații simpli sau carnea procesată. Se activează sistemul imunitar, declanșând o inflamare în întregul corp.

Acest lucru poate interfera cu vindecarea rănilor, inclusiv vindecarea celulelor pielii afectate de mediu. Zahărul, în special, poate fi periculos pentru colagen.

Nivelurile ridicate de zahăr pot duce la întărirea și fragmentarea colagenului, slăbind fundamentul tenului. De asemenea, se promovează îmbătrânirea prematură a pielii.

5. Stresul

Cercetările arată că stresul poate provoca o inflamație. Și, din nou, asta îți poate reduce capacitatea de a produce în mod natural colagen.

Stresul provoacă, de asemenea, o creștere a hormonilor precum cortizolul. Cercetările au descoperit că acesta poate reduce producția de colagen.

Mai puțin colagen este produs în stări cu stres ridicat. Mai multe resurse ale organismului sunt folosite pentru a combate stresul și inflamația pe care o produce.

De exemplu, prima zi de videochat poate fi un factor declanșator pentru un asemenea stres. După ce ai accesat secțiunea de angajări videochat ai intrat în contact cu noi. Ai aflat ce servicii videochat poți oferi pentru a câștiga cât mai mulți bani.

Nu uita că intimitatea îți este protejată pe deplin la acest studio videochat București. Un client care se află de partea cealaltă a unui webcam nu va interfera cu tine. Timpul de muncă nu îți va fi periclitat iar imaginea ta nu va avea de suferit.

6. Nivelul de colagen și genetica

Genetica este un factor important în determinarea a cât de mult colagen produce corpul tău. Așadar, părinții și bunicii tăi au avut un ten cu aspect deosebit de ani de zile?

Sunt șanse mari că și pielea ta va fi similară, odată cu înaintarea în vârstă. Desigur, nu ai control asupra acestui lucru.

Acesta este motivul pentru care se recomandă să te concentrezi pe aspectele pe care le poți controla. De exemplu, dieta, gestionarea stresului și protecția împotriva radiațiilor UV.

Cum poți susține în mod natural producția de colagen

Nu poți opri scăderea naturală a producției de colagen. Cu toate acestea, există unele lucruri pe care le poți face. Te poți ajuta prin promovarea unui nivel sănătos de colagen în corpul tău.

Suplimentele pe bază de colagen

Suplimentele pe bază de colagen, sau mai precis, suplimentele hidrolizate de colagen. Acestea promovează producția de colagen, de către corpul tău. Colagenul hidrolizat poate fi absorbit așa cum este, circulând prin tot corpul.

Dar colagenul face mai mult decât să promoveze producția naturală a corpului. De asemenea, ajută la temperarea unora dintre cauzele declinului nivelului de colagen. Și anume? Inflamaţia.

Puterile anti-inflamatorii ale colagenului provin din rolul pe care îl joacă în sănătatea intestinului nostru. Un intestin sănătos poate reduce inflamația în întregul corp.

Sănătatea precară a intestinelor, pe de altă parte, duce la permeabilitatea mucoasei stomacale. Particulele se pot scurge în restul corpului, declanșând apoi inflamația în organism.

Colagenul s-a dovedit a susține mucoasa intestinului, având aminoacizi cheie pentru sănătatea intestinelor. Conține glicină, un aminoacid cu efecte dovedite antiinflamatorii și care susține sistemul imunitar.

Consumă antioxidanți, în special vitamina C

Antioxidantii, precum vitamina C, combat daunele radicalilor liberi. Mai precis, indiferent dacă sunt administrați intern sau aplicați pe piele, antioxidanții aduc beneficii. Pot reduce descompunerea colagenului prin scăderea cantității de radicali liberi din piele.

Vitamina C, în special, a fost găsită în cercetări pentru a sprijini producția de colagen. De asemenea, ajută și la gestionarea stabilității acestei producții. Vitamina C este un factor necesar pentru producerea de colagen sănătos.

Fără vitamina C, colagenul nou nu poate fi produs în mod corect.

Vitamina C se numără printre suplimentele preferate de luat zilnic pentru o piele strălucitoare. Se promovează proliferarea fibroblastelor, iar fibroblastele sunt celulele care produc colagenul.

Folosește un factor de protecție solară și adoptă o dietă sănătoasă

Există anumiți factori în declinul colagenului pe care nu-i poți controla, cum ar fi genele și vârsta ta. Dar poți face unele modificări în viața ta pentru a încetini procesul inevitabil.

Folosirea unor produse de protecție solară, în mod regulat, se numără printre acestea. Protecția împotriva razelor solare este una dintre cele mai importante măsuri de îngrijire a pielii.

Expunerea la razele UV reprezintă o lovitură directă asupra colagenului din pielea ta. Dieta este, de asemenea, crucială. O dietă sănătoasă este necesară pentru a oferi organismului elementele de “construcție” necesare.

Nu uita că poți beneficia de un bronz perfect și prin utilizarea de produse autobronzante. Cel mai ideal mod de a aplica aceste produse este pe timpul beauty sleep-ului tău.

Doar în acest mod se poate realiza o funcționare optimă a corpului tău. Dieta mediteraneană este considerată cea mai bună pentru pielea ta.

Poți face atât de multe lucruri pentru a încetini declinul natural al colagenului din piele. Însă este importantă și cunoașterea factorilor pe care îi poți controla.

De exemplu, evitarea daunelor produse de razele UV. Trebuie să faci tot posibilul pentru a-ți sprijini producția de colagen. Gândește-te la folosirea unui supliment. Poate fi de mare ajutor pe viitor, oferind o piele fermă, cu un aspect sănătos.

Dacă ești gravidă, alăptezi sau iei alte medicamente, consultă medicul înainte de a începe o rutină. Este întotdeauna optim să intri în contact cu un furnizor de servicii medicale. Mai ales atunci când vrei să vezi care suplimentele sunt potrivite pentru tine.

Colagen în seruri și creme. Ce trebuie să știi

Când colagenul a intrat în lumea îngrijirii pielii, s-a dat o speranță pentru multe modele videochat. Un ten mai plin de viață, o tinerețe și strălucire în pielea ta.

De atunci a fost introdus în sute de produse pe care le vedem pe culoarele fashion de înfrumusețare. Dar, de fapt, produsele de îngrijire a pielii cu infuzie de colagen chiar funcționează? Am vorbit cu experții pentru a afla mai multe în legătură cu acest subiect.

Colagenul din produsele de îngrijire a pielii își fac efectul?

De la creme și seruri până la makeup-uri chiar, colagenul a devenit un instrument uriaș de marketing. Vor să te atragă spre produsele care îți promit o îmbătrânire sănătoasă. Ei bine, se dovedește că aceste creme hidratează.

Cu toate acestea, nu este posibil științific ca acesta să fie absorbit sau să pătrundă în piele, din exterior. Colagenul este o moleculă uriașă care se află pe suprafața pielii și nu poate fi absorbită în dermă.

Atunci când se aplică topic, nu este posibil să pătrundă. Motiv pentru care folosim alte activități pentru a stimula producția de colagen. Se confirmă că orice produs care pretinde beneficii este pur și simplu o tactică de marketing.

Și alți medici dermatologi sunt de acord cu falsitatea beneficiilor oferite de colagen în produsele de actualitate. Din păcate, promovarea excesivă din spatele colagenului actual este doar atât: o promovare.

Cum ar trebui să utilizezi colagenul pentru a-ți ajuta pielea?

Știm că cremele și serurile nu sunt calea de urmat. Mai ales atunci când încercăm să maximizăm beneficiile aduse de colagen pentru pielea noastră.

Am întrebat experții care este cea mai bună modalitate de a sprijini producția de colagen. Răspunsul lor a fost unanim: suplimentele. Și mai exact, suplimentele de colagen hidrolizat.

Atunci când un supliment de colagen este hidrolizat, acesta a fost defalcat. Astfel, îl face mult mai ușor de absorbit. De acolo, peptidele de colagen descompuse se deplasează în întregul corp.

În cazul pielii, acestea ajută la susținerea producției naturale de colagen a corpului. Explicăm în continuare procesul de hidrolizare a colagenului. Suplimentele orale pot ajuta la susținerea producției naturale de colagen a organismului prin absorbție.

Absorbția de colagen se realizează prin fluxul sanguin.

Cercetările arată că aceste peptide sunt capabile să susțină elasticitatea pielii și densitatea cutanată. Cum se poate realiza așa ceva?

Ei bine, peptidele de colagen hidrolizat s-au dovedit că ajută la promovarea producției naturale. Organismul va produce colagen și alte molecule care alcătuiesc pielea. De exemplu, elastina și fibrilina.

3 topice de actualitate care stimulează de fapt colagenul

Ai primit informațiile necesare privind suplimentele pentru a promova nivelul natural de colagen. Ești în continuare în căutarea unor modalități de a-ți ajuta producția de colagen?

Există ingrediente pentru piele care te pot ajuta la stimularea topică a producției de colagen. Aceste produse îți vor ajuta pielea, pe parcurs.

1. Retinol

Retinolul, forma activă a vitaminei A din organism, și în special acidul retinoic. Acesta lucrează pentru a crește numărul celulelor, pentru a construi colagen. De asemenea, ajută la îmbunătățirea decolorării, hidratează pielea și reduce acneea.

Se observă că acidul retinoic poate conecta aproape orice receptori ai celulelor pielii. Îi spune să se comporte ca o celulă de piele sănătoasă, mai tânără. Dacă ești nouă în folosirea retinolului, este întotdeauna o idee bună să te consulți cu dermatologul tău.

Câteva întrebări și răspunsuri utile sunt necesare înainte de a utiliza respectivul produs. Unele modele non nud dintr-un videochat online ar putea considera că este prea iritant.

Pentru o versiune naturală, mai blândă, încearcă bakuchiolul. Cercetările arată că încurajează pielea să acționeze în moduri similare cu retinolul. Are efecte benefice și asupra producției de colagen.

2. Vitamina C

Apoi, există celelalte posibilități de producție a colagenului: vitamina C. Sinteza de colagen se bazează pe vitamina C. Așadar, recomandăm întotdeauna un ser antioxidant topic pentru vitamina C.

Vitamina C susține capacitatea naturală a organismului de a produce colagen. Se apără de daunele care ar putea accelera o nouă descompunere a colagenului.

Vitamina C este, de asemenea, excelentă pentru scăderea aspectului hiperpigmentării. Nu în ultimul rând, ajută la îmbunătățirea aspectului general al pielii.

3. Acidul glicolic

Împreună cu retinolul și vitamina C, poți lua în considerare, de asemenea, anumiți acizi hidroxici. De exemplu, acidul glicolic.

Acidul glicolic creează un răspuns la vindecarea rănilor care stimulează noul colagen. Este, de asemenea, un excelent ingredient pentru a combate acneea încăpățânată.

Concluzie

Promovarea producției de colagen vine din interior spre exterior. Dorești cu adevărat să îți sprijini nivelul natural? Un supliment hidrolizat este cel mai bun pariu.

Există o mulțime de alte produse stimulatoare de colagen pe care le poți utiliza topic.

This Post Has 0 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back To Top