skip to Main Content
0735 005 005 office[at]videochatjobs.ro
STUDIO VIDEOCHAT BUCUREȘTI
Meditația, Beneficiile De Care Se Poate Bucura Un Model Videochat
Articole Recomandate Angajări

Meditația, beneficiile de care se poate bucura un model videochat. Cu siguranță ai auzit despre toate beneficiile în care meditația îți odihnește corpul.

10 beneficii practice și neașteptate care apar ca rezultat direct al unei rutine constante de meditație. Toate aceste informații, și nu numai, îți vor fi prezentate în acest articol de pe blog:

1. Meditația îți va activa “modul bestie”

Antrenamentul tău va părea mult mai încântător atunci când ești mai odihnită și mai puțin stresată. Reducerea stresului este un rezultat al meditației de dimineață.

Mai mult, pentru un model video chat, energia de care trebuie să dai dovadă în fața unui webcam este importantă. Un client va ține cont de atitudinea plină de viață de care știm că poți da dovadă.

Meditația te va ajuta să “eliberezi” din tine “bestia” care va înnebuni orice utilizator de videochat.

2. Libidoul crescut te va ajuta în timpul activității de video chat

S-ar putea ca alte colege dintr-un studio videochat București să nu vorbească despre asta. Însă, cu toții vrem să fim mari iubitori.

Asta înseamnă nu numai să ai mușchi puternici, ci și un libido ridicat și sănătos. Este posibil ca meditația să îți ofere mai multă răbdare și sensibilitate. Mai ales atunci când vine vorba de a fi prezentă la video chat.

3. Meditația limitează aportul de cafea

Meditația îți activează sistemul nervos parasimpatic. Acesta declanșează o stare profundă de relaxare în timpul practicii. De exemplu, poate că te-ai trezit din somn încă obosită.

După ce meditezi timp de aproximativ 20 de minute, vei obține endorfine care stimulează energia. Acestea te vor ajuta să începi “în forță” o nouă zi la job, fără să te bazezi doar pe cofeină.

Totuși, și cofeina activează sistemul nervos simpatic. Așadar, meditația nu rezolvă toată problema, dar cel puțin poți trece de la două căni la doar una.

4. Pornește filtrul tău natural de “spam”

Sindromul “minte ocupată” apare deoarece nu ai filtrul de spam mental activat. Imaginează-ți dacă e-mail-ul tău nu avea un filtru de spam.

Pentru fiecare mesaj relevant, trebuia să treci prin sute de mesaje care nu te interesau. Meditarea ajută la filtrarea “zgomotului” intern și extern și a vorbirii negative de sine. Ne poate sabota acutitatea perceptivă clară.

5. Meditația te ajută să te descurci cu orice îți aduce ziua

Vei constata că meditația îți permite să ajungi mai ușor într-o “stare de flux” unde te adaptezi la schimbări. Blocaj de trafic neașteptat în drum spre un studio videochat? Nicio problemă. Toate bune!

6. Combate stresul, prezent chiar și într-un studio videochat

Meditația este asemănătoare unui leac pentru stres. Efectele secundare primare fiind fericirea crescută, somnul mai bun și creativitatea. Dacă ar exista vreodată o soluție perfectă pentru dizolvarea stresului, ar fi meditația zilnică.

7. Mănânci mai “curat”

Numeroase studii au descoperit că atunci când ești stresată sau lipsită de somn, ajungi la alimente rele. După ce ai acumulat impuls din meditația de dimineață, este posibil să descoperi ceva.

Că poftele pentru gogoși, mâncarea prăjită sau acadele se disipează. Acestea se înlocuiesc cu o poftă de alimente mai sănătoase pe care organismul le va digera mai ușor.

Acestea vor fi transformate în “combustibil” pentru ca tu să funcționezi la un nivel superior.

8. Abilități sporite de șofat prin meditația zilnică

Poate ești un model anonim care are dificultăți în multitasking. Poți fi mai predispusă la accidente, în special în timpul conducerii.

S-a demonstrat că meditația îți crește capacitatea de multitasking, inclusiv la șofat.

9. Mai puține dureri de cap

Deși meditația nu este un substitut pentru tratamentul medical, s-a dovedit că reduce durerea. Astfel, reprezintă un complement ideal pentru abordări mai tradiționale de sănătate și bunăstare.

10. Cercul tău de influență crește

Deoarece meditația zilnică ajută la eliberarea stresului, aceasta te poate face mai compătimitoare. În acest proces ajungi mai puțin critică în raport cu alte colege non nud.

10 sfaturi pentru meditația zilnică a unui model videochat

Meditația vine cu multe beneficii, inclusiv stimularea stării de spirit, creșterea energiei și temperarea stresului. Iar această practică este destinată tuturor. Chiar și celor care credem că nu putem sta liniștiți.

Tot ce ai nevoie sunt mici instrucțiuni despre cum să-ți antrenezi creierul. Astfel, vei folosi puterea minții tale pentru a-ți îmbunătăți arta seducției. Iată 10 sfaturi ușoare pentru a începe chiar acum:

1. Adoptă o poziție confortabilă

Avem tendința de a face meditația mai complicată și provocatoare decât este necesar. Ia-o ușor. Începe prin a căuta un loc confortabil.

Dacă ești destul de flexibilă, așează-te cu picioarele încrucișate pe podea, pe o pernă de meditație sau o pătură. Dacă nu este cazul tău, stai pe un scaun cu picioarele pe podea.

2. Transformă meditația într-un ritual

Delimitează un spațiu desemnat clar pentru meditație. Poate fi la fel de simplu ca o lumânare, o poză sau un cristal plasat cu atenție. De asemenea, vei dori să practici în același moment al zilei, în fiecare zi.

Începe cu același protocol pentru fiecare meditație.

3. Stai drept

Postura 101: Stai frumos și drept, îndreptându-ți coloana vertebrală. Stai pe un scaun sau pe un perete dacă trebuie. Postura coloanei vertebrale poate ajuta la creșterea circulației și te poate ține “în alertă”.

4. Începe cu pași mărunți meditația

Începe de unde ești. Dacă 10 minute par copleșitoare, începe cu cinci. După o săptămână, începe să adaugi câte un minut la practică în fiecare săptămână. Într-un final, vei fi capabilă să ajungi la 30 de minute (sau mai multe).

5. Fii drăguță cu tine (cu adevărat drăguță!)

După cum spune renumita profesoară de meditație, Sally Kempton, “Meditația este o relație”. În cele din urmă, totul este legat de relația ta cu tine însuți. Felul în care faci orice este modul în care faci totul.

Meditația ne învață acceptarea radicală, compasiunea și iubirea necondiționată. Fii dulce pentru mintea ta revoltată. Află exact cine ești și ce se întâmplă cu tine, chiar aici, chiar acum. Și nu uita să zâmbești!

6. Notează-ți scuzele

Meditația este o practică de auto-investigare. Observă scuzele pe care ți le spui: sunt prea obosită sau nu am timp. Observă cum mintea ta poate avea tendința de a raționaliza atunci când încalci angajamentul. Doar observă și înțelege, fără judecată.

7. Găsește un amic pentru meditația ta

Responsabilitatea este răspunsul la scuzele tale. Găsește o altă colegă de la un studio videochat cu care să meditezi. Găsește un model videochat care vrea să înceapă să mediteze, sau să se alăture unui grup pe Facebook.

8. Practica face totul să devină perfect

După cum spune guru Ashtanga, Patthabi Jois, “Exersează. Exersează. Exersează. Totul vine”. Gândește-te la meditație ca la un exercițiu de la sala de fitness pentru mușchiul minții tale.

Îți antrenezi creierul să se concentreze, să te concentrezi și să te lași dusă de val. În timp, cu consecvență, va deveni mai ușor să intri în acea stare meditativă.

9. Meditația înseamnă doar să respiri corect

Mintea noastră este dependentă de a analiza trecutul sau de a ne proiecta în viitor. Respirația este doar aici și acum. Concentrează-te asupra respirației tale pentru a ancora mintea în momentul prezent.

10. Începe un jurnal de meditație

Încheie-ți practica din fiecare zi observând cum te simți. Ce se întâmplă în corpul tău? Care e starea ta emoțională? Personalitatea unui model videochat se poate manifesta în diverse moduri. Notează orice schimbare, astfel încât să se înregistreze în corpul și mintea ta conștientă.

Data viitoare când simți rezistență la meditație, răsfoiește notițele pe care le-ai făcut în jurnalul tău. Reamintește-ți de beneficiile meditației asupra corpului și minții tale. Acest aspect te va ajuta să rămâi motivată și angajată.

Cum să atingi incredibila putere a respirației

Exercițiul de respirație este forma activă de a lucra în mod conștient respirația pentru a ocoli mintea. Astfel, poți intra într-o stare diferită de conștientizare.

Aceasta este ceea ce caută majoritatea oamenilor atunci când meditează. Respirația te duce foarte repede în acel loc. Practica oferă creierului ceva pe care să se concentreze.

Astfel, poți ocoli nivelul mental al conștiinței și să te “arunci” într-o stare de conștiință mai profundă. Acolo se află vindecarea, spiritul și iubirea.

Ce înseamnă exercițiul de respirație și cum îl faci?

Există multe tipuri de tehnici, iar fiecare formă de respirație are un scop unic și creează un efect diferit. Pe măsură ce respiri, vei deveni conștientă de gânduri, sentimente, amintiri care nu sunt aliniate iubirii de sine.

Respirația oferă posibilitatea de a elibera orice energie care a locuit inconștient în corp sau în sistemul energetic. Odată aceste energii eliberate, există mai mult spațiu pentru ca forța ta de viață inerentă să curgă prin tine.

Există puține reguli în ceea ce privește stabilirea propriei rutine de respirație. Poți exersa cu un profesor (într-un cadru de grup sau solo), printr-o sesiune digitală sau acasă.

Chiar și în mijlocul zilei de muncă la acest studio videochat București.

Prin ce diferă în raport cu meditația sau yoga?

Exercițiile de respirație sunt în creștere și există un motiv pentru asta. La meditație suntem conștienți de vorbele noastre.

Respirația ne permite să ne deconectăm de la minte și să ne reconectăm cu corpul și energia noastră. Din această stare ridicată de conștientizare suntem capabili să ne vindecăm, să creștem și să ne extindem.

Meditația este o formă extrem de utilă de auto-reflecție. Ne permite să vedem ritmul, substanța și adevărul gândurilor noastre. Ne menține blocați în mintea noastră, în timp ce mulți oameni caută să iasă de acolo.

Meditația este o practică lentă și constantă care într-o perioadă de timp ne va schimba perspectiva. Dar mulți oameni caută alinare acum, iar meditația nu aduce ușurarea pe care o caută.

Pe de altă parte, exercițiile de respirație pot fi mai ușor de abordat atunci când cauți un feedback imediat. Este un instrument excelent pentru a te extrage când te simți stresată sau copleșită.

Chiar și după o sesiune fashion de shopping, care știm că descrețește multe frunți.

Cine poate beneficia de exercițiile de respirație

Există o concepție greșită că artele de vindecare sunt pentru persoanele care se luptă sau suferă. Și da, respirația este foarte utilă împotriva stresului, tensiunii, copleșirii, anxietății, depresiei, fricii etc.

Următorul strat de iubire, pace, recunoștință și perspectivă așteaptă să fie descoperit.

Urmezi exercițiile cu ajutorul unui profesor? Iată la ce să te aștepți

Există diferite modalități prin care respirația poate fi facilitată cu ajutorul unui profesor. Experiența ta va varia în funcție de tipul de respirație pe care îl predă profesorul tău.

Însă indiferent la ce te poți aștepta, important este să respiri activ pe parcursul ședinței. Pe măsură ce respiri, profesorul îți poate vorbi în timpul “călătoriei”.

Poți urmări îndrumările lui sau poți avea propria experiență unică. Ai încredere că respirația te va duce acolo unde trebuie. Spre cel mai profund nivel de vindecare pe care îl ai la dispoziție în acel moment.

Există gânduri, sentimente sau senzații care pot apărea în timpul unei sesiuni.

Pot fi reacții adverse în timpul exercițiilor de respirației. Acestea includ furnicături, zgomote, încălzire, răcire sau etanșeitate în anumite părți ale corpului.

Poți vedea diverse culori sau imagini ori poți avea momente de introspecție și deconectare. Indiferent ce se întâmplă, se întâmplă cu un anumit scop. Corpul are o inteligență și o înțelepciune înnăscută ce va susține eliberarea a ceea ce nu te mai servește.

3 motive pentru care respirația este atât de puternică

  1. vei intra în conștiința ta interioară. Primul beneficiu este că înțelepciunea înnăscută a respirației știe unde să mergi spre vindecare. Pe măsură ce respirația deschide meridiane și canale, aliniază corpul cu energia sa. În acest mod se întâmplă vindecarea. Nu este nevoie să gândești, să procesezi sau să descoperi nimic după o sesiune;
  2. te vei simți mai puterincă. Într-o sesiune de respirație nu este necesar să inspiri o substanță externă. De aceea există o împuternicire interioară care vine de la tine. Respirația ta poate deveni sursa de răspunsuri la întrebări și de perspective la provocări;
  3. vei câștiga o nouă perspectivă asupra provocărilor vieții. Exercițiile de respirație susțin atât de multe provocări pe care le întâmpină toată lumea. Reduce stresul, creează sentimente de deschidere, de dragoste și de pace. Ajută, de asemenea, la eliberarea traumei sau a blocajelor mentale, fizice și emoționale. Oferă un răspuns în caz de anxietate, depresie, frică, mâhnire și mânie. În cele din urmă, poate ajuta oamenii să primească idei de la strămoși și cei dragi.

Concluzie

Vrei să începi o carieră în acest domeniu de activitate? Nu mai sta pe gânduri și apelează la aceste servicii. Intră pe secțiunea de angajări videochat pentru a face bani chiar acum! Vei intra în contact cu un colaborator pentru a afla mai multe detalii. Te așteptăm!

This Post Has 0 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back To Top